Głosujemy na Nasze Kresy!

Napisane przez Anonimowy

Ruszył konkurs na Blog Roku 2009! Można wesprzeć blog Nasze Kresy!

Zagłosuj na mnie - Bloger 2009 roku - Wiadomosci24


Jak głosować?
Bardzo prosto.  Wchodzimy na stronę konkursową. Nasze Kresy znajdziemy w tym miejscu. Przy Naszych Kresach jest przycisk "Głosuj". Naciskamy go. W okienku, które się pojawi, trzeba wpisać swój adres e-mail. Na ten adres zostanie wysłane zapytanie, czy na pewno chcemy oddać głos na tego właśnie bloga. W treści listu będzie link. Potwierdzenie wyboru polega na tym, że klikamy w ten link. To sprawi, że wrócimy z powrotem na stronę konkursową i tam otrzymamy informację, że głos na blog Nasze Kresy został zarejestrowany.
Moi drodzy, klawiatury w dłoń i do boju! Bardzo proszę o przekazanie instrukcji głosowania członkom rodziny Chałupów mieszkającym w Kanadzie.

Ocena artykułu:
This entry was posted on 04 lutego 2010 at czwartek, lutego 04, 2010 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 komentarze

http://violka-historie.blog.onet.pl/  

jak obiecałam tak też i zrobiłam ... głosowałam na ten blog w obu kategoriach , bo jestem jak i Wy w kapitule ...
macie mój głos na blog roku i naa blogera roku ... i życzę wygranej, chociaż i ja startuję ..
zapraszam do siebie
http://violka-historie.blog.onet.pl/

4 lutego 2010 23:45

Prześlij komentarz